LESDAGEN EN VAKANTIES

De piano lessen beginnen vanaf 1 oktober. Bij de eerste les zal iedere leerling een blad met zijn gepersonaliseerde uurrooster krijgen met de 28 lesdata van het schooljaar. Ook de data en het uur van de klasaudities en het klasconcert zullen hier op vermeld worden, samen met andere practische informatie.

Als er vragen zijn over de dag of het uur van de wekelijkse les mag je gerust bellen.

De laatste (14-de) les van iedere reeks is een gemeenschappelijke les, ons klasauditie. Hier wordt de kans en mogelijkheid geboden om op te treden. Deze klasaudities zijn bedoeld alleen voor de leerlingen en verlopen in een gezellige en intieme sfeer met een hapje en een drankje waardoor de men de gelegenheid krijgt om met elkaar kennis te maken. Daar kunnen eigen ervaringen uitgewisseld worden en kan de liefde voor muziek gedeeld worden.

Op ons jaarlijks klasconcert op het einde van mei zijn familie en vrienden van harte welkom.

footer
design & photography: www.unionmax.be